Färgat/slingat håret idag!

Hejsan!
Idag gjorde jag en välbehövlig tjänst för mitt hår! Min grådaskiga utväxt i följd av en brunröd ton och blont i topparna, är borta! Finally! 4 månader sedan sist jag var hos frisören, så det var verkligen välbehövligt!

Tanken var idag att jag skulle få lite guldigare slingor och bli lite honungsblond, blev väl inte jätteblond men lika bra det så slipper mitt stackars hår att slitas så mycket.
Frisören (som förövrigt ska bli mamma ledig snart, vem ska jag gå till??) gjorde först en ljusbrun botten och la sen guldiga slingor. Så det ger väl fortfarande ett mörkare intryck! 
 

Vad tycks? :)




Jag är nöjd! :)

Får se vad fortsättningen på denna dagen blir! :)
/C

Kommentarer

"Hej!

Det var en vacker färg, till en vacker tjej! Ha det så mysigt ikväll .o)

kram mamma"

Postat av: Anonym
Skrivet 2011-01-27 klockan 14:45:43

"Tack Mamma! :) "

Postat av: Carro
Skrivet 2011-01-27 klockan 15:41:19

"Du är vansinnigt vacker, det är vad jag tycker! <3"

Postat av: Ida
Skrivet 2011-01-27 klockan 19:18:34
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback