Check!

Min tid som "arbetssökande" har gjort mig ganska slapp måste jag säga, jag har haft flera telefonsamtal som har hängt över mig, men som jag inte har tagit tag i. Vet inte varför, men jag tycker att det är jobbigt att ringa samtal nuförtiden?
Men idag kände jag att det var dags att göra ett uppryck!

*Ringa HM och berätta att jag inte fått pengar för en arbetsdag och anmäla intresse för sommarjobb- CHECK!

*Ringa Handels för att få en billigare avgift- CHECK! 

* Ringa Alfakassan- CHECK!

*Ringa Arbetsförmedlingen- Check! 

*Ringde CSN för att försöka skjuta upp min skuld, men dom var inte hjälpsamma!! Dom ville veta vad jag kommer få i pengar från Alfakassan, men det kan jag ju inte veta innan allt har blivit godkänt. Alfakassan kunde inte säga mer än att man får 320kr per dag som högst.

Nä nu får jag äta frukost, mitt huvud gör ont av allt detta! :P

Sen blir det städning och sen en trevlig dag med min single lady Gabriella! :)
Ha det bra!

/C


Kommentarer

"Jag håller med! Det är slkitjobbigt att ta tag i den typen av samtal. Vet inte varför. :-S"

Postat av: Ida
Skrivet 2011-02-23 klockan 11:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback