13/2-2011

Hej!
Det är den 13 februari idag, och det är ett datum som betyder mycket för mig. Passande nog att det är dagen innan Alla Hjärtans Dag också! Det är kärlek i luften! :)

Under några veckor har jag träffat en underbar kille som heter Niklas! Det var ödet som gjorde att våra vägar möttes! Vi träffades när jag och Jessica och Kim var ute för ett tag sedan.
Så fort vi sågs och pratade så kände jag att det var något speciellt med honom!
Från den kvällen så höll vi kontakten och har dejtat sedan dess!

Jag har haft en fantastisk helg med honom, vi är så otroligt lika, det känns som att vi är menade för varandra! Han är den bästa killen jag någonsin har träffat! Och vi känner bara mer och mer för varandra för varje dag som går!
Vi har pratat mycket och vi båda känner att vi verkligen vill satsa på det här! Det känns helt fantastiskt bra! :)
Så nu den 13 februari är vi ett par officiellt! :)

Jag är kär!! :D

/C


Kommentarer

"Åh vad roligt att höra!! Massa grattis till er!! "

Postat av: Johanna Ahlström
Skrivet 2011-02-14 klockan 20:09:24

"Vad roligt! Ska bli spännande att träffa denna mystiska man! :-) "

Postat av: Ida
Skrivet 2011-02-14 klockan 21:56:22

"Tack Johanna och Ida! :) "

Postat av: Carro
Skrivet 2011-02-14 klockan 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback