Rött Läppstift

Hej!

I torsdags kollade jag och Gabriella på filmen Burlesque och då blev jag lite inspirerad av Christina Aguileras röda läppar. Eftersom det närmar sig Idolaudition har jag haft styling i huvvet den senaste veckan.
Förra året, var jag dessvärre sjuk på min audition och gjorde inte så bra ifrån mig som jag kan, men juryn klagade aldrig på min förkylda röst, utan dom tyckte att det var mitt framträdande som hade brister, jag såg för osäker ut.
Jag har verkligen tagit in deras ord och jobbat för att det ska bli ett bättre framträdande denna gången. Och när jag minns tillbaka så förstår jag att jag nog såg för mesig ut. Med mitt långa gyllenblonda lockiga hår, klänning och en liten jacka över, det var ju bara glorian som saknades? Haha!

Iår har jag verkligen tänkt igenom min outfit, och satsar på en coolare stil! :)
Det blir linnet som jag visade i förra inlägget, svarta byxor, vita converse, skinnjacka, uppsatt hår, (Tror jag!) sotade ögon och sist men inte minst Röda läppar!
Det ger ett starkt intryck, och det funkar som en mask för mig! Jag känner med en gång att jag får mer självförtroende och färgen gör så att man blir mer ihågkommen tror jag!


Såhär har jag tänkt mig! :)

Kommentarer

"Hej Carro!

Vilken look!! Jättefint! Nu håller vi alla tummar vi har :o)

Kram Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2011-04-05 klockan 09:45:35

"Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!"

Postat av: Jennifer
Skrivet 2011-07-12 klockan 18:42:38
Blogg/hemsida: http://djurförsäkring.net

"Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)"

Postat av: Smsa Låna
Skrivet 2011-07-19 klockan 08:32:32
Blogg/hemsida: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback