Övning ger färdighet!



Jag gick precis in på Laila Bagges blogg (som bilden förövrigt tillhör!)
Passande nog så hade hon lagt upp en bild på hela juryn från första auditiondagen i Linköping.
Jag är nämligen hemma och övar på mina auditionlåtar, men kan inte öva för mkt för måste vila rösten och få förkylningen att gå bort tills på lördag!
Jag har filmat mig när jag repar, så att jag ska öva uttryck osv. Och nu har jag denna bilden framför mig på datorn som jag står och sjunger för!
Skitbra! :D

Nu ger jag mig fan på att lyckas denna gången!
Det är inte många dagar kvar nu! :D
Kom gärna med låtförslag!

Som det ser ut så ska jag sjunga Oasis- Don't look back in anger som förstahands låt.
Andra låten som är lite mer power i refrängen har jag övat in Adele's- Someone like You
Upptempo låtar har jag, Amy Winehouse- Rehab, Michael Jackson- The way you make me feel, och Duffy- Mercy
Rock, Kiss- Heavens on fire eller AC/DC- Shook me all night long

Vilka röstar ni på?

Kanske får göra ett medley helt enkelt! :D



Började repa på Someone like you idag på gitarr!

Kommentarer

"Lycka till på lördag! Vad spännande för dig! Du har musiken i blodet. Nu skall du ha full tillit till att du är bra! Du behöver inte vara orolig. Du vet att du kan.....

Puss och kram

Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2011-04-07 klockan 10:58:52

"Det kommer gå skitbra Carro! Ska bli så roligt att vara med dig! <3"

Postat av: Ida
Skrivet 2011-04-08 klockan 10:27:35

"Åh Carro, du är så duktig!! =)"

Postat av: My
Skrivet 2011-04-10 klockan 21:16:17
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Du har verkligen talang, Carro. Lycka till, jag håller tummarna för dig!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2011-04-13 klockan 16:50:08
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

"Du har verkligen talang, Carro. Lycka till, jag håller tummarna för dig!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2011-04-13 klockan 16:50:55
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback