Vilken dag!!

Vad faen är detta för dag?!
Jag gick upp i vetskap om att arbeta 8-11 och sedan åka och gymma med mina girls. Jag var ASPEPP! Vilket vi alla var! Men då kom N på att det var ingen tredje person som arbetade och bytte av luncherna, så ja. Då blev min arbetsdag mycket längre! Tråkigt för träningen, och stackars My som redan befann sig i femman för att möta upp mig! :(
Men jag får vara glad för varje timma jag får på jobbet.

Då tänkte jag ändå att jag kunde åka bort och träna med My efter jobbet, gött tänkte jag! Men nä, då hade jag ju glömt av att vi skulle få nya nycklar till lägenheten idag. Och med min 5 timmars sömn så kände jag att nä, jag orkar inte idag!
Så jag tänkte att jag skulle ta efter Jessica och promenera hem. Jätte härligt när jag gick där, lyssnade på musik och det småsnöade...
Typ 3 meter innan porten så halkade jag och höll på att halvt slå ihäl mig medans jag gjorde VÄRLDENS bakåtfall och slog i rumpan/svanken och handen! Sjukt pinsamt! Som tur var hade jag min vinterjacka på mig som dämpade fallet!
Hade jag varit 50 år äldre hade jag säkert brutit något!
Irriterad över mitt fall, gick jag hem och hämtade alla nycklarna och gick ner i tvättstugan.
Jaha, blir man inte typ uppraggad av en äcklig granne då eller?

Jag: Ska man byta nycklar nu då?
Han man typ 50+ : Nä du vi kan byta om du vill! Haha!
Gammal man i mitt hus: Vilken uppgång bor du i? A va?
Jag- Ja, vi har ju träffats!
Äckelgrannen: Vad bra att du sa det så att jag vet!
Så stack han ut sin äääääääckliga vita tunga!

På med haspen säger jag bara!
Så nu sitter jag här och har lite ont i svanken, och ska snart laga mat!
JA ibland får man klaga!


FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Jag tänkte avsluta mitt inlägg med: Tur att min tv funkar nu iaf!
Men PRECIS då så kom myrornas krig fram igen!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!


Kommentarer

"HAHAHAHAHAHAHA! Förlåt men det är så ironiskt! Såna saker verkar hända en på en och samma dag, men tur att du fick jobba och tjäna lite extra pengar i alla fall :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-11-23 klockan 21:28:33
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Oj då!

Stackars min lilla Caroline! Det var en motig dag! Men du skall se att morgondagen blir bättre, efter regn kommer sol :o)

Kram Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2010-11-23 klockan 21:29:40

"Oj då!

Stackars min lilla Caroline! Det var en motig dag! Men du skall se att morgondagen blir bättre, efter regn kommer sol :o)

Kram Mamma"

Postat av: Anonym
Skrivet 2010-11-23 klockan 21:30:15

"Oj då!

Stackars min lilla Caroline! Du skall se att morgondagen blir bätte. Efter regn kommer sol :o)

Kram Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2010-11-23 klockan 21:31:47

"Mamma: Ja verkligen!! Usch!

Hoppas morgondagen blir bättre! :)

Kram! "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-11-23 klockan 22:20:29

"Hej Caroline!

Det blev något konstigt igår när jag skrev. Det verkade som det inte gick fram. Det är därför som din mamma har skrivit tre gånger .o)

Kram mamma

Vi ses på fredag!"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-11-24 klockan 21:00:10

"ja, det ska allt bli ett himla bra år. :) December gillar vi! Förutom när man måste gräva fram bilen! ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-11-26 klockan 15:36:29
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback