Fredag!

Nu sitter jag här hemma 260 kr fattigare, men med livet i behåll efter att ha åkt taxi hem från My. Aldrig att jag skulle gå själv vid denna tiden på öde vägar! Så jag betalar gärna för att åka taxi!! Gör alltid det mina vänner!!

Dagen har varit kanon! Fick ett väldigt roligt besked i förmiddags, som gjorde att jag blev hur glad som helst! Inget som kommer skrivas på bloggen, men det är något som jag verkligen uppskattar!
Det har alltså varit en väldigt bra dag!
Vid tre, fyra tiden åkte jag och mötte upp My och Emelie på torget, som dem kallar det! :)
 
Blir man lycklig eller blir man LYCKLIG när Milo såg mig och kom springandes och kramade mig?!! Åh jag blev alldeles rörd!
Jag fick även en go puss av honom, (Det är ju alltid han som får pussar haha) Men idag fick jag en alldeles egen puss av min gudson!! Fick lite tårar i ögonen måste jag säga! För någon vecka sedan, sa han även Ca....!
Dagen då han säger mitt namn kommer jag gråta! Haha!
Jag älskar min lilla gudson! <3
Vi hade himla kul när vi dansade i köket! :)
Och Babymama My, det finns ett ord och det är Kärlek till dig min bästis! <3
Ikväll gjorde vi en favorit i repris och bakade kladdkaka med hallon och blåbär! Den blev huur god som helst!'
Sen blev det ju självklart idol! 

Och nu är jag som sagt hemma igen! :)
Imorgon ska jag träffa min vän Linnea och äta frukost klockan 11, det blir roligt! 

Hoppas ni har haft en bra fredag!
/C 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback