Update!

Jag har lite nyheter angående helgen som kommer.
Hon från modevisningen ringde, och berättade att dom som ska filma modevisningen vill skjuta upp det så att det kommer att bli en annan dag. Hon ska återkomma så fort som möjligt när hon har fått veta vilken dag det blir.
Var lite roligt, hon sa att hon skulle vara tacksam om jag fortfarande vill vara med, för hon tyckte att jag skulle vara perfekt! En liten självförtroende boost är aldrig fel! :)
Har fortfarande inte hört något om Loréal, tycker inte om att vänta! Hoppas att dom hör av sig imorgon !

Nu ska jag kolla på vänner, och jag får väl försöka gå och lägga mig ganska snart.
Imorgon får jag verkligen inte försova mig. Jag har fått uppdraget att sitta med i ett telefon informations möte imorgon halv 9 med butikschefer och högre uppsatta människor. Klockan är ställd, så jag ska gå upp i tid, men jag vette sjutton om det blir någon morgonpromenad... Nä det blir det inte! Eller kanske...
Fuck, kom precis på att jag glömde mitt paraply på jobbet, så nä kära vänner, det blir nog spårvagnen imorgon bitti. Jag slutar "tidigt" imorgon så då kan det vara skönt med en promenad hem istället.


Sovgott!
/C


Kommentarer

"åh vad synd! Men om du är ledig träffas jag gärna en stund för en fika eller nåt ändå. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-05-18 klockan 09:34:37
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"sv: hehe =) det är han verkligen!"

Postat av: My
Skrivet 2010-05-18 klockan 23:07:30
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback