Tiden går fort!

Jag säger det igen, det går sjukt fort! Har drabbats av lite nostalgi nu i studentider.
Haha igår såg jag dom första flaken och blev lite blödig!
Tänk att det är 2 år sedan vi slutade på bästa Ny Musik och tjoade på flaket och skrek Element tjalalalalaa! Helt galet! Men vilka fina minnen man har!
Jag tänkte lägga upp bilder från våran student, men dom är på en skiva med en MASSA foton, och jag kan inte hitta den! :(
Jag har dock en bild på mamma och Nils från studentdagen, men tror inte att jag får lägga upp den...
Hoppas verkligen att den finns någonstans, för det är så tråkigt att förlora kort. På tal om det måste jag köpa en ny kamera...


Hade några bilder på mig och Nils från studentfesten! :)

Idag har jag varit ledig, och unnade mig en sovmorgon! Hur skönt som helst och välbehövligt.
Efter en trevlig pratstund med fina Johanna åkte jag in till stan för att kolla efter en klänning. Imorgon är det nämligen morgonöppet i femmanhuset, så ni som är pigga och orkar gå dit så är det 20% från kl 7-10. Så vi ska vara lite fina på jobbet med vita klänningar och ha vårat sommarsmink.


Den var väldigt somrig, med lite broderi längst ner, som man inte ser här nu.
Så det blir roligt att för en gångs skull ha lite finare kläder på jobbet.

Haha något som var lite roligt var att jag köpte linsvätska till Nils, eftersom jag glömde hans nya linsvätska på spårvagnen en dag.. Så jag var mycket noga med att hålla hårt i påsen idag. När jag var inne på HM fick jag panik är jag inte hade påsen i handen längre! Men det var någon snäll människa som hade lämnat in den i en skobutik jag var i.. Haha snurrigt! Så Nils får nog köpa sin linsvätska och leverera den till mig nästa gång! :)

Jag gick in en sväng på Gina Tricot för att köpa vita leggins till jobbet, och fick även syn på ett linne/tunika när jag stod i kön och tog tag i en 34:a för det brukar jag ha på deras tunikor. När jag var hemma så märkte jag att jag egentligen inte visste riktigt hur den skulle sitta, vad som var fram eller bak. Den sitter åt ganska hårt, men är ändå väldigt pösig, så får se hur jag ska göra med den.


Jag gillar färgen på den


Men är den en keeper?
Vet inte riktigt hur den ska sitta!

Får väl kolla på skyltdockan imorgon eller nåt... Haha!
Nu ska jag äta ananas och kolla på Eurovision Song Contest!
Heja Anna Bergendahl!!

/C



Kommentarer

"den har jag också provat, men jag tog ingen mindre storlek osmart som jag var. Kände mig som en elefant i den. men du var fin. :)

"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-05-27 klockan 21:57:09
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hej Caroline!

Vilken snygg klänning du har köpt! Och den orange blusen var jättefin! Nu ser jag att du har fått färg. Synd att Anna åkte ut i finalen.

Sov så gott!

Kram Mamma!"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-05-27 klockan 23:03:44

"Tack Mamma! Ja det var verkligen synd att hon åkte ut! Hon som är så bra! "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-05-27 klockan 23:12:17

"sv: ja jag menar det ;)

fast jag tycker inte att du ser stor ut, på dig fattar man ju att du är mindre under om du förstår vad jag menar, det är därför stora tunikor förvisas till smala människor. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-05-28 klockan 08:16:19
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback