Söndag

Nu ska jag snart dega ihop i soffan, är så himla trött efter denna veckan. Har känt mig så rastlös på jobbet och trött, vet inte riktigt varför. Saknar typ ruscherna! Haha oj vad jag kommer ångra att jag skrev så här när kaoset väl är igång. ;)
Idag har jag- Moster Carro varit på bio med Hampus Hannes och My (min systers sambos dotter). Vi såg "Det regnar köttbullar", och den var faktiskt bra! :)

När jag kom hem var jag sjukt trött! Tog på mig mjukisbyxor och höll på att somna kändes det som. Så kom jag på att jag var tvuuungen att hämta mina rikskuponger, som jag har skjutit på väldigt länge. Jag visste att jag var tvungen att gå till Ica Maxi, som jag förövrigt inte har varit på innan. Så jag var inte sådär jättesugen på att gå ut igen, men det var på med jeansen och iväg och nu är jag hemma igen! :) Märkte att jag faktiskt hade kunnat ta vagnen, för det var bara två hållplatser. Men jag var duktig och gick hem också.
Såg att det låg Sportlife där vid Ica Maxi, och jag kan säga att jag är väldigt sugen på att börja träna där istället för att kanske fortsätta med mitt andra kort. Vet inte hur det blir med det eftersom jag är skriven på Life i Lerum.
Hm.. får ta reda på detta!


Nils är ju i Italien nu,  så jag vill gärna ha lite färg jag med när han kommer hem! :) Så jag funderar på att gå ner och sola sen, eller iallafall någon dag i veckan, för det ligger ett solarium precis bredvid min uppgång.

Har förresten fortfarande inte hört något mer från tävlingen. Men ringde och kollade om dom hade fått mitt mail, och dom återkommer runt den 12:e maj! Spännande! :D

Ha det såbra så länge! :)

/C


Kommentarer

"Hej Caroline!

Nu känns det väl skönt när du fick fixat dina rikskuponger :o)nu kan du ta det lugnt och bara vila dig.

Kram Mamma"

Postat av: Anonym
Skrivet 2010-05-09 klockan 18:13:09

"sportlife is the shit. :)"

Postat av: ida
Skrivet 2010-05-09 klockan 19:21:22
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hade kunnat tänka mig att börja gymma där med dig, men har ju fortfarande kvar tid på mitt andra gymkort, men du kanske kan kolla vad dom har för policy på att betala mellanskillnaden för en, och om det bara funkar om det är typ en månad kvar, för jag har nog ganska länge kvar annars. Annars får jag börja där när mitt går ut istället=)"

Postat av: Kimia
Skrivet 2010-05-10 klockan 19:25:37

"Kimia: Ja det hade varit roligt att träna ihop! Haha jag fattar inte, har du ett kort på sportlife? Jag har ju som sagt ett kort i Lerum, men det har jag ju redan betalt så kan lika väl köpa ett nytt... "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-05-10 klockan 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback