Kul!

Idag på jobbet fick jag en glad överraskande nyhet! Imorse jobbade jag och Vanessa när en kvinna kom in i butiken och  berättade att hon var från panache (tror hon var någon slags chef för hon såg väldigt elegant ut) och skulle anordna en modevisning tema bröllop/bal  eftersom kronprinsessan gifter sig i juni, men det har väl ingen missat? Hon sa att hon sökte efter modeller. Så jag tänkte väl att hon skulle fråga lite allmänt om vi var intresserade, men så sa hon att hon hade blivit tipsad om att gå till vårat jobb, för att det jobbar så fina tjejer där ;) haha! Så hade en kille från panache (tror jag) tipsat om mig, om att jag nog skulle passa för visningen!! :D
Och självklart tyckte jag att det lät jätteroligt! Så jag tackade ja! Och då berättade hon att jag skulle få en fin håruppsättning och att jag kommer att få ha en balklänning eller bröllopsklänning på mig! :)
Jag har inte fått så mycket mer information änsålänge, men vet att modevisningen är den 22:a maj, så då vill jag gärna ha några kända ansikten där! :) Stöd ifall jag ramlar a la Carrie Bradshaw ni vet... Haha!

Imorgon får jag antagligen reda på om det blir något mer hårmodellande för mig i Loréal tävlingen!
Spännande grejer nu!

/C


Kommentarer

"Haha! Det får du inte göra! :D Du får öva ;) Ja jag kommer självklart! Det ska bli riktigt roligt att se dig!! :D "

Postat av: My
Skrivet 2010-05-11 klockan 23:20:29
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"åh! det här vill jag verkligen se! vad roligt! :D"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-05-12 klockan 08:31:06
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Åh vad roligt!! =) Synd att jag inte kan komma då men jag ska tänka på dig den dagen!;)"

Postat av: Lina
Skrivet 2010-05-12 klockan 09:29:29

"wei! =D fan va nice carro! Ja, inte konstigt att du fick ett sånt erbjudande, snyggast är du ju! =D

Kommer och kollar om det inte är för sent på eftermiddagen! Puss!"

Postat av: sanna
Skrivet 2010-05-12 klockan 18:41:46
Blogg/hemsida: http://frokenryding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback