Lugnet efter stormen

För en vecka sedan så fick jag ett chockbesked som fick mig att bli ordentligt orolig ang. min lägenhet och jobbsituation. Hade fått beskedet att jag inte skulle få jobba kvar. Men nu har vi haft möte och rett ut och rensat luften som har varit irriterat i flera månader. Så nu går mitt kontrakt ut sista september än så länge, så vet jag inte hur det blir senare, men det återstår ju att se. Skriver det här, för känner att jag inte kommer orka berätta om och om igen, för då kommer jag bara bli irriterad om jag tar upp allt det gamla jobbiga! Haha! För bara för att vi hade möte, så betyder inte det att vi var helt överrens... Men jag mår bra nu, jag kommer ha pengar och kunna bo kvar i min lägenhet! Fortsätter dock att söka nya jobb under tiden! :)
Nu har jag 6 arbetsdagar kvar och sen är det semester!!! Behöver jag säga att jag längtar? :D

Nu har jag på mig en rengöringsmask som torkar, så ska man dra av den sen! Känns läskigt men gött! Som att alla orenheter och porer dras ut! Åtminstone kan man ju tro det... :)

Mamma, idag har jag lagat mat! Tänkte att du säkert ville höra det! ;) Har ju dröjt drygt en månad sedan min senaste lagade middag made by me tillverkades här hemma. Tog hand om disken direkt, så att det ska se fint ut imorgon när Ida kommer och hälsar på! Ska bli himlans trevligt!

Nä, nu ska jag dra av min ansiktsmask, sedan blir det vänner och sova!
Godnatt!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback