Drömtydning

Imorse hade jag en rolig dröm!
Jag åkte utomlands och hamnade på något vänster på samma hotell som Anders Bagge, då vi var ett gäng som skulle dela rum. Men vi var tvungna att åka hem för att vårat bagage hade blivit stulet, men det hade hittats och allas grejer låg huller om buller, så då började alla att leta. Sen åkte vi hem. ?
Väl hemma i Göteborg så gick jag och Bagge mot centralstationen och jag frågade han hur jag skulle lyckas att hamna i musikbranchen, och då sa han ge mig ditt telefonnummer så ska vi ses och då får du sjunga och spela för mig. Jag slog in numret på hans telefon och kollade efter flera gånger så att jag verkligen hade skrivit rätt. Det var meningen att jag skulle ta Bagges nummer också, men sakta men säkert kände jag att jag var påväg att vakna! Så nä, det blev inget telefonnummer till Bagge! Var sur när jag vaknade! Haha!

Undra hur man ska tyda den här drömmen? Min kloka mor brukar säga att drömmar är till för att hjälpa oss. Och jag kan nog hålla med att många av drömmarna avspeglas på vad man tänker på eller om man oroar sig för något. Men ibland är drömmar bara konstiga! 

Men den här drömmen kanske var till för att inspirera mig. Är det snart dags för mig att komma på hur jag ska fixa in min i musikbranchen? Jag blev väldigt inspirerad av den här drömmen, och vill helst bara sitta och skriva nya låtar!

Nu har detta kommit upp på Idols hemsida
"Tjuvlyssna: Så lät Göteborgarna" Så man hör mig lite granna! Man är ju något självkritisk! Fan att jag var förkyld!! Kan fortfarande sitta och tänka på att jag skulle gett mer när jag träffade juryn. Som tur var så klagade dom inte på min röst, men det är störande att jag inte gav mer och struntade i att vara nervös.
Ska inte ge upp min dröm om att jobba med musik,  får bara se hur jag ska lyckas.
Det återstår att se! :)

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1620195

/C

Kommentarer

"sv: haha ja eller hur! Men det är för att jag står bredvid en av vår sort Carro. ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-06-02 klockan 08:31:54
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"ja jag tror att det är för att du tänker mycket på det här och verkligen vill. så fortsätt försöka! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-06-02 klockan 08:33:56
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"ja! Jag kan inte fatta att vi åker på måndag! Det är ju helt galet!!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-06-02 klockan 10:27:32
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"sv: nej det var ingen rolig dag! Men i morgon blir jag fri :D"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-06-03 klockan 21:48:12
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback