Dagens inköp!:-) Imorgon är det inte bara ...

dsc00768 (MMS)

Dagens inköp!:-) Imorgon är det inte bara Prinsessan Viktoria som gifter sig, utan även min syster!:-) Jag hade lite små panik idag när jag kom på att jag inte riktigt visste vad jag ska ha på mig. Men nu har jag hittat en söt sommarklänning på HM för bara 149kr och ett litet festligare linne! Bilden gör dom inte rättvisa, dom är mycket finare på! Så jag är väldigt nöjd med dagens köp!:-) Nu är jag påväg till Nils, och sen lite senare ska jag med My, Elaine och deras småkillar på Liseberg!:-) Ha en fin dag och njut av solen! /C


Kommentarer

"jättefina plagg(:"

Postat av: frida
Skrivet 2010-06-18 klockan 13:58:16
Blogg/hemsida: http://bfrida.blogg.se/

"sv: haha ja de är galet lika, men det är de faktiskt utan glasögon också. Vi har alltid skojat om det i vår familj. ;)



jättefina kläder. :) Något du ska ha på dig när vi går ut? :)



"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-06-18 klockan 17:19:02
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback