Onsdag och torsdag

Tjohej!
Nu sitter jag själv i min lägenhet och har dammat och plockat undan massa grejer! Det behövs verkligen göras, men det är så jobbigt att börja. Jag fick en liten skjuts av att mamma och pappa var här förut. Pappa satte upp två nya tavlor och en jäääättefin klocka som jag köpte i Grekland, ni kommer gilla den! :)
Mamma hjälpte till att rädda mina blommor som knappt var levande när jag kom hem. Jag har då inte ärvt några gröna fingrar...
När dom åkte så blev det städning för fulla muggar och nu är jag äntligen klar! :)
Så jag tänkte lägga upp lite bilder från igår och idag.

/C



Killarna har blivit så stora!


Pappa!


Vi åkte och badade!


Jag tog mig upp ganska fort, det var inte alls lika varmt i vattnet som i Grekland! ;)


Jag och min pappa! <3

Jag tog ett sånt här kort med mamma också, men hon vill inte vara med på bloggen..




Max tycker om när jag är hemma och hälsar på!


Detta är min nya väggklocka! Den är såå jaaaag!


Så nu hänger den fint ovanför mitt piano! Där magin händer! ;)





De här fina små tavlorna köpte jag i Grekland!


Nu sitter jag och väntar på min Nils! :) 

Ha en trevlig dag!
Imorgon blire P!nk!

/C

Kommentarer

"ja vilka fina tavlor =) och klockan är ju såå rätt dig! ;) Fina bilder på familjen också! Ja hjälp vad stora killarna är, tänker mig dom mycket mindre när du pratar om dom, även om jag vet ålderna, hehe. Hoppas ni hade det bra på Pink! Nu saknar jag dig, så dags att ses snart! Puss på dig!!"

Postat av: My
Skrivet 2010-07-24 klockan 11:47:37
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback