Helgen som varit!

Ibland får man blogguppehåll helt enkelt, sen vill man ju helst inte sitta inne vid en dator när det är fint väder. Och det har ju varit kanon väder! Riktiga drömsemester vädret ju!! Så den här veckan har jag varit ganska mycket ute i solen, handlat (som vanligt) varit med Nils, firat min födelsedag med Nils, familj och vänner. Det är min vecka i kort sammanfattning, så nu tänkte jag lägga upp lite bilder från i fredags då jag firade min födelsedag tillsammans med mina härliga vänner!



 






Roligt hade vi! :)








Tvillingarna från Ny Musik! ;)



Jag hade en jättetrevlig kväll, med mycket skratt!
Tack för att ni kom mina goa vänner och tack för presenterna! Dom var perfekta! :)

PS Nu har jag en ny kamera, så bloggen kommer bli roligare nu! :)


Kommentarer

"Ja det var verkligen trevligt! ROligt att se din fina lägenhet, är bara lite avundsjuk ;). Synd att man ska bli så svettigt på bilder, hehe!! :)"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-07-04 klockan 14:23:21

"Johanna: Det var jättekul att ha er här! :) Det är nog blixten som gör det också! Sen var det ju sjukt varmt! :)

Har du tagit bort din blogg?"

Postat av: Carro
Skrivet 2010-07-04 klockan 20:11:10

"ja det var mysigt att komma hem till dig och maten var god. :) Ha så roligt i Grekland! Hoppas du blir brun och fin! :)

puss"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-07-04 klockan 22:37:00
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Haha ja jag har tagit bort min blogg. Kände att det mest blev en stress då jag inte skrev något i den. Om jag får lust kanske jag skaffar en ny om ett tag..

Ha det superbra i grekland så ses vi efteråt! puss"

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-07-05 klockan 10:21:31

"Åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Synd att jag inte kunde komma men flytten gick på fredagen istället för på torsdagen så =/

kram på dig!"

Postat av: Schober
Skrivet 2010-07-05 klockan 13:17:43
Blogg/hemsida: http://schoberssmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback