Grekland i bilder

Jag har ju lovat att lägga upp bilder från min och Jessicas fantastiska resa till Zakynthos eller Zakinthos som dom säger i Grekland!
Nu är min semester slut, och jag har avverkat två dagar på jobbet och nu har jag två lediga dagar framför mig. Härligt med en mjukstart!


Stranden närmast hotellet


Schtekarna!



Vi åkte på båtutflykt runt ön- en mindre lyckad resa


Men det började bra!

Men båtutflykten blev sjukt jobbig då hela båten gungade och vågorna var höga, vilket resulterade till att de flesta spydde, jag var en av dem...


Det kändes dock bättre när vi fick stanna vid den här fina viken!





Lovely helt enkelt!!









På the Magic Mushroom





ST Nicholas Beach!


Det är tradition med en hoppbild!





Tack för denna resan! Den var så rolig och härlig!
Ett minne för livet!
/C

Kommentarer

"Hej Caroline!

Underbara Grekland!! Vad vackert det är! Behåll minnena inom dig, så kan du plocka fram dem när du vill i tanken....

Kram Mamma"

Postat av: Mamma
Skrivet 2010-07-21 klockan 09:59:25

"åj vilka fina bilder! synd att du spydde! Men det ser heelt underbart ut! "

Postat av: Ida
Skrivet 2010-07-21 klockan 20:14:51
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback