Bilder från P!nk

Alltså den här konserten var heeelt grym! Jag har fått sån respekt för Pink som artist! Galet vad bra hon är!


Vi var laddade!!


Så jävla häftig öppning! Hon kom i den här "buren" och hoppade ner till publiken!
Jag filmade det, men av någon konstig anledning så blev det fel så det går inte att spela upp!!



Vi var nära!!








Hon var sjukt vältränad! Man kanske ska ta och börja träna snart igen då...


Overkligt att vara nära någon som är så känd!


Sedan SPRANG (!!) hon runt i publiken!!


:D


Avslutningsvis skulle hon flyga över publiken!


Häftiga kvinna!!



I Don't belive you
Så jäkla skön, bara stannar mitt i låten och har soundcheck! Haha!




Avslutningen med So what! Awesome!!



Som sagt, jag är så sjukt imponerad av Pink som artist! Det var värt vartenda öre! :)
Nu väntar jag på Joshua Radins konsert, och då My och Lina ska vi stå LÄNGST fram!

Ha en go söndag!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback