Middag på Cicero

Igår firade vi Mys födelsedag med en god middag och härligt sällskap på Cicero på Linnégatan.
Det var så himla trevligt tyckte jag! God mat, mysig lokal och goa vänner! Vi hade dock lite otur med servitrisen haha! Hon var nog ny, och ja man vet ju själv hur det är att vara ny så lite överseénde får man ju ha! Lite roligt dock när hon delade ut skedar och servetter till desserten och hon fick slut på servetter och la tre skedar på en servett och bara: Jag lägger dom här så länge. Så fick vi inga mer!
Så jag Lina och Josefin skulle tydligen dela på en servett.. Haha! Jaja så kan det gå! :)
Hursomhelst så var det en jättelyckad kväll!
Tack för det tjejer! :) Hoppas att lördag blir minst lika roligt!


Jag och vackra My!





Sötnosar är dom allihopa! :)



Tyvärr tog jag ju inte kort på den goda maten, men gott var det! :)


Nu ska jag öppna min How I Met Your Mother box som jag fick idag på posten!
Ska börja på säsong 3 nu!
Jag säger som Barney- Awesome! :D

Godnatt!
/C

Kommentarer

"Du glömmer min förrätt som aldrig kom och att jag och kimia inte ens fick beställa drickor utan att be om det och att de inte erbjöd efterrätt! haha tur att ni var så goa så ni kompenserar. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-01-29 klockan 13:01:50
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Vad mysigt det ser ut!! Vad bra att det blev en bra middag trots lite fel i serveringen! "

Postat av: Johanna
Skrivet 2010-01-29 klockan 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback