Grattis My! :)

Idag fyller min bästa vän 22 år! Grattis My! :D

Det var fem år sedan vi fann varandra på Ny Musik. När jag slutligen kommit in på Ny Musik så var du typ den enda som inte gick fram och pratade med mig när jag hade börjat. Väldigt otrevligt My! ;) Haha! Tänka sig att det just var vi som blev bästa vänner!
Tiden flyger verkligen iväg! Det var ju inte längesen som jag var avundsjuk på att du var 18 år och kunde gå ut på krogen utan mig, haha! Och nu är du 22 och jag fyller 21!

My du är en fantastisk människa! Du är världens BÄSTA vän och mamma! Du är en person som man verkligen ser upp till! :)  Jag är så oerhört glad att jag kom in på Ny Musik och fick träffa dig!
Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta! Och jag vet att vi kommer att vara bästa vänner genom hela livet!  När vi är gamla tanter kommer vi att sitta i en soffa och kolla på One tree hill, och våra barnbarn kommer tycka att det är väärsta tantprogrammet! :D  

Kort och gott
Jag älskar dig My! <3
Jag hoppas att du har haft en härlig födelsedag så syns vi imorgon! :)

Massa pussar och kramar till dig bästis!





You want a piece of us?
 Haha roligaste kvällen när vi insåg att vi hade en finne på EXAKT samma ställe!




Puss!



<3

Kommentarer

"Gud vad gullig du är Carro! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-01-26 klockan 21:32:42
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Sötnosen!! <3

Haha jag har ingen aning om varför jag inte hälsade på dig då. Men jag kommer ihåg att jag tyckte att vi var så himla MÅNGA så jag själv kände att jag inte hann prata med alla.



Jag är i alla fall också jätte glad att vi fann varandra! <3 Och jag också helt övertygad om att vi alltid kommer vara vänner, Jag kommer nämligen aldrig släppa taget om dig! Jag är jätte glad för allt vi har gjort tillsammans och vår resa till Nicaragua.



Jag kan säga att det är lätt att vara världens bästa vän till dig när du är så underbar mot mig! Jag och Milo är lyckligt lottade som har dig i vårt liv! Jag älskar dig jätte mycket! "

Postat av: My
Skrivet 2010-01-27 klockan 12:03:15
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Sv: Ja dom är super söta! =) Sov så gott gumman!! Puss o kram! <3"

Postat av: My
Skrivet 2010-01-28 klockan 23:39:26
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback