Förkylning tycker jag inte om

Hejsan! Im' back!
Jag nös lite väl mycket igår kväll, och imorse var förkylningen ett faktum. VARFÖR blir jag ALLTID förkyld när jag har kommit igång med träningen?! Igår sprang jag på löpbandet i snabb fart i 30 minuter, och det är nu när man ser resultat som jag får motivation, så går man och blir förkyld. Dont Like it!
Jag tror att jag blir lite väl influerad av mina tvserier, har börjat mer och mer med engelska meningar! Haha! Vilket iförsig är bra för jag behöver öva på min engelska...

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från i lördags när vi var på Ny Musik festivalen och även firade Idas 21års dag! NM festivalen var inte så rolig som jag hade hoppats på, kanske kom jag och My lite väl sent. Det var iallafall roligt att träffa lärarna igen!
Eftersom det inte hände sådär jättemycket, så bestämde vi tjejer för att åka till PC istället för att sedan dra vidare till Sticky.
Det var väldigt trevligt på PC! Det är alltid kul när alla tjejer samlas! :)
Tyvärr så följde jag inte med på Sticky, eftersom jag kände att jag ville sova hemma. Eftersom man bor i skogen, så kan man inte ta sig hem närsomhelst heller... hehe! Men jag hade en väldigt rolig kväll! :)




Fantastiska tjejer!















Tack för en rolig helg! :) Denna helgen blir det dop (då får jag inte vara sjuk!) sen på söndagen blir det Bingo Lotto med tjejerna! :D Jag hoppas på storvinst!!

Nu ska jag kolla fortsättningen på det spännande avsnittet av Desperate! Synd bara att jag råkade ladda ner fel avsnitt så att jag i
"Previously in Desperate Housewives" såg hur det hade gått för vissa efter olyckan... Nu måste jag Kolla!
Ha det så bra sålänge!
puss

Kommentarer

"ja jag hade jätteroligt i lördags. Det är så härligt att träffa er alla. :) Längtar tills på söndag, men har fortfarande inte köpt en lott dock. i morgon får jag fixa det! :)

"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-01-21 klockan 18:34:09
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Ja det ska bli jätte roligt både med dop och bingo ;) Vi får bestämma vad vi ska äta i morgon och dela upp de lite =) Du får inte bli mer sjuk nu! OK? ;) Vi måste öva i morgon. Puss!"

Postat av: My
Skrivet 2010-01-21 klockan 22:48:54
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback