Uppdate again!

My du säger att jag är som en liten privatdetektiv, och det kanske jag är! ;) 
Min magkänsla stämde angående Linné lägenheten jag var tokintresserad av!
Har nämligen kollat på andrahandslägenheter nu idag, ifall det blir så att jag inte kan ta något lån.
Så då gick jag för skojs skull in på meddelande historiken mellan mig och han killen som skulle hyra ut sin lägenhet i Linné. Märkte nämligen att lägenheten var borttagen, så tänkte att han säkert ha fått den uthyrd. Så tryckte jag på meddelande historiken och då på överskriften på hans meddelande stod det BEDRAGARE BEDRAGARE!
Hemskt att man inte kan lita på människor! Men när man får ett mail om att man ska skicka över pengar, få nyckeln till lägenheten och sen bestämma sig om man vill hyra låter det jävligt skumt! Att inte ens vilja träffa den personen man ska hyra ut sin bostadsrätt till, vem gör så liksom?
Som sagt, det var väldigt tur att jag tackade nej till den lägenheten, annars hade jag varit 6000kr fattigare nu.
Nu får vi se vad ödet vill med det här, ska jag få lån eller ska jag hyra en lägenhet?
Fortsättning följer...

Imorgon ska jag till frisören och färga/slinga håret! Nu protesterar jag mot vintern och väljer att gå mot ljusare tider! Nu blir jag blond! :) 
 

Vill ha det såhär ljust!

Ha en bra kväll! (Nu blir det inget mer inlägg för idag, har ju bloggat för en hel vecka typ! Haha!)

/C


Kommentarer

"ja vilken tur att du litade på din instikt carro! Fy fan vad hemskt att bli lurad! Hatar att det ens finns såna människor. Tycker att man ska kunna lita på folk!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-24 klockan 18:51:12
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"sv: ja det blir så mycket roligare att skriva då också! :)

jahaa, jag hade fått för mig att du hade en fast anställlning eftersom du hade en provanställning tidigare. jaja, men då förstår jag. Vad surt! Snacka om att de gör det jobbigt för en!"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-24 klockan 20:53:47
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"sv: ja gör det! nesch, jag lovar dig att ingen kollar på dig. Alla är så upptagna av sig själva! Du som har så höga ambitioner och är så envis tror jag lyckas med det för man får ut så mycket av allt. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-24 klockan 21:26:13
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Jättefin färg. Vill me ha på mitt hår =)"

Postat av: elaine
Skrivet 2010-02-24 klockan 22:14:24
Blogg/hemsida: http://tjocktjockarebebis.blogg.se/

"jag har nya platta och lite "spetsiga" hjärtan om du förstår vad jag menar? dom är väldigt fina och sen kanske något annat....eller vill du ha ett glashjärta så fixar jag det^^"

Postat av: Bella
Skrivet 2010-02-25 klockan 16:22:45
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback