Lägenhet

Idag fick jag ett mail som jag har väntat på hela veckan. Angående en lägenhet på Linné! Nu visade det sig att jag skulle fått hyra den, men allt var under väldigt skumma förutsättningar, typ betala och få nyckeln levererad till dig och välj sen om du vill hyra lägenheten. Så jag får tacka nej! Den var dessutom väldigt dyr. Så jag får vänta med en Linné lägenhet tills jag blir rik! ;)
Jag ska kolla på en köpelägenhet som ligger jääättenära My! Det är en mysig liten etta som jag hoppas blir min! Det hade varit så roligt att bo nära My! :D Ska på visning på måndag, så det är bara till att hålla tummarna!

Idag har jag varit ledig och tagit det lugnt, det behöver man ibland! Men nu är det jobb varje dag fram tills onsdag! Härligt att tjäna pengar, det behöver jag nu! :)

Har kännt mig väldigt vuxen idag, ringt banker, ringt angående en felaktig delbetalning (som jag inte hade valt) Dock hade jag betalat fel, men det är en annan femma.. haha! Har alltid tyckt att det varit lite jobbigt att ringa när det gäller "viktiga" saker. Men man lär sig!

Har dessutom bokat tid för sling/färgning på torsdag! Det är vardagslyx jag inte kan vara utan! :)

/C


Kommentarer

"ja det förstår jag att du tackade nej till. Låter skumt... Bättre att vara säker! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-02-18 klockan 20:16:05
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"hmmm...konstigt! sånt skall man hålla sig undan! hoppas att du hittar en bra lägenhet snart!^^ vi vill ha dig här!



kram"

Postat av: Bella
Skrivet 2010-02-20 klockan 00:01:10
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

"http://kias.blogg.se/testfyra/"

Postat av: My
Skrivet 2010-02-20 klockan 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback