Måndagsångest

Hejsan! Bloggen är inte på topp jag vet!
Ibland har man helt enkelt inget intressant att skriva om, eller så orkar man bara inte! :)
Under månaden har det blivit mycket roliga partykvällar, och myskvällar! Väldigt kul!
Sen har jag gått och blivit arbetslös också, mindre kul men jag är glad att jag kommit ifrån mitt jobb, har varit konflikter i ett år, så det är faktiskt en befrielse att komma bort från det! :)
Jag är som tur med i H&M's vikariepool och det är en trygghet, fast det är i princip omöjligt att få tider! Haha!
Men igår lyckades jag hinna före alla och blev bokad på ett pass på Frölunda Torg! Så därav min måndagsångest!!
Har jobbat en gång på H&M och det var i början av oktober, så man kan väl säga att jag är lite ringrostig! Men det får gå ändå, alla har varit nya och det är omöjligt att kunna allt på 1 dag! Om jag är helt värdelös får jag väl helt enkelt ändå betalt av att vara där! Haha! Nä det ska nog gå bra detta! :)

December månad har flygit fram med stormsteg, julafton på fredag?! Jag är klar med mina julklappar nu iallafall! Känns skönt!

Igår köpte jag och Jessica julgran och klädde med våra nyinköpta julgranskulor. Det blev jättefint! Nu är det mysigt hemma hos oss! Haha!
Nu saknas det bara apelsiner med nejlikor i, så är juldofterna klara!






Haha här har vi då dekorationerna som representerar oss!
Jessica ÄLSKAR skor och ja ni som känner mig vet ju att läppglans och läppstift ingår i min livsfilosofi!


Så mysigt!!


Nu får vi hoppas att denna dagen går fort! Och att det går bra på H&M! :)

/C

Kommentarer

"Hej Caroline!

Vad mysigt det blev, med julgran och fina kulor :o) ja apelsinerna är viktiga, de sprider en härlig doft, det är snart jul och då skall vi mysa hela familjen! Det kommer gå jättebra idag, det är jag säker på :o)

Kram Mamma"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-12-20 klockan 18:34:16

"eller så köper ni sån doft på indiska och droppar i en sån där enterisk oljelampa eller vad det heter! ;)



Mysigt med gran och ja, vi känner alla till din kärlek till läppglans, men vi älskar dig ändå! ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-12-20 klockan 22:42:49
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback