Liseberg!

Hejsan hoppsan!
Dagen har spenderats på Liseberg med My Lina Milo och Emil! Vädret var helt okej, kände bara någon enstaka regndroppe! Man tänkte ju och trodde att det skulle vara ganska lite folk idag, med tanke på att vädret inte var kanon. Men det var ovanligt lång kö tyckte jag! Men sen så var det ju sista Lotta på Liseberg idag också, så det är väl därför! Sen så passar nog alla på att gå på Liseberg nu innan skolor och arbeten sätter igång.

Vi hade en rolig dag! Här kommer lite bilder! :)

/C



Jag och Lina fick äran att följa med på Milos första åk i farfarsbilarna!


Myspys! Blev änna lite blödig när vi åkte! Tänk att lilla Milo redan åker farfarsbilarna!!
Och jag fick vara med på första gången han åkte! :)


Sötaste!


Ni är så fina Lilla familjen! :D


Sötaste Milo!



Lina fina!


Mina underbara! :)
Tack för idag! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback