Belöning!

Hejsan!
Igår märkte jag att jag BARA har ett endaste Vänner avsnitt kvar! Fick då lite separationsångest när jag inte var sådär jättetrött, utan hade gärna kollat mer. 
Men jag tänkte att jag var tvungen att ha ett avsnitt tills ikväll!
Ni förstår att detta är mitt kvällsällskap! Har kollat på Vänner sedan jag flyttade in, för som ni kanske kommer ihåg så var detta en inflyttningspresent till mig själv. Och speciellt igår när jag kände mig ensam efter alla hade gått då fick jag extra separationsångest att jag bestämde för att det var dags för att köpa några fler tvserier att kolla på!

Dessa blev det! :)


Lovely!

Idag bokade jag även tid hos frisören och det var helt uppbokat två veckor framöver hos hon som jag brukar gå till, och hon är den enda som har liksom egenrätt på mitt hår, för jag blir alltid så nöjd! :)
Så den 6:e september är det dags att kapa av allt slitet och lägga i lite brunguldiga slingor!

Ha en trevlig kväll!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback