Jag är så glad!

Hejsan!
Jag tänkte bara uppdatera om att jag känner mig så glad! Jag har så mycket här i livet som är så bra!
En underbar familj, fina vänner, ett jobb, en härlig central lägenhet, och nu har jag fått tillbaka något som jag saknat. Jag och Nils är tillsammans igen! :)
Det känns så himla bra! :)
Jag vet inte om du läser nu Nils, du kanske tycker att jag är lite töntig som skriver detta på min blogg! Haha! Men jag är en romantiker, och jag vill berätta för alla att vi är tillsammans! :)

Tänk så bra det kan bli! :)

Nu till en lite mer vardagligare uppdatering!
Idag åkte jag lite tidigare till stan för att köpa mitt första tvättmedel. Jag kände mig lite förvirrad på Hemköp, eftersom jag inte visste vart tvättmedlena(?) var. Så jag frågade en man som jobbade på Hemköp och han visade mig dit. När jag hade stått och kollat ett tag, så kom han fram igen.
- Du är ganska oerfaren när det gäller sånt här va?
- Ja, jag har precis flyttat hemifrån.
Haha! Så började han visa tvättmedel, men jag höll redan i ett flytande tvättmedel som är bra. Men jag ville ha en sån rund "plastboll" som man mäter upp med.
- Har ni några sånna, sa jag och pekade på ett annat tvättmedel, där "bollen" ingick.
Då sa han nej, och tog loss en från det andra tvättmedlet.
Så himla snällt! Jag blev jätteglad! :D Jag kände mig dock som en tjuv, för jag visste inte vad jag skulle göra med plastbollen. Han sa att jag skulle gömma den, men jag vågade liksom inte stoppa ner den i väskan! Haha!
När jag kom till kassan, kunde jag ändå slinka ner den i väskan utan att någon reagerade. Det var en snäll man det! :)

Idag har jag gjort ett väskköp också! Det blev en snygg  bra investerad DKNY väska! I Love!
Eftersom lönen kommer snart tänkte jag att jag kunde unna mig en sån...
(Mamma jag vet vad du tänker nu, haha! Jag ska hålla i mina pengar, men ibland måste man faktiskt unna sig saker!)

Ja, det var väl allt jag ville ha sagt idag! :)
Imorgon ska jag inviga mitt tvättmedel, och sen får jag finbesök från Gabriella! Det blir trevligt! :)

/C


Kommentarer

"Vad härligt Carro! :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-19 klockan 23:54:41
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Härligt att höra att du mår så bra! =D



Jag ska lära dig allt om tvättmedel.. haha =P man kan inte ha vad som helst vet du.. Puss!"

Postat av: sanna
Skrivet 2010-04-21 klockan 20:26:02
Blogg/hemsida: http://frokenryding.blogg.se/

"Vad kul! =) Blir väldigt glad för din skull! =)Du förtjänar att vara lycklig!"

Postat av: Kimia
Skrivet 2010-04-22 klockan 18:48:11

"Kimia: Tack så mycket! :) "

Postat av: Carro
Skrivet 2010-04-22 klockan 19:15:31
Blogg/hemsida: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback