Härlig dag!

Idag hade jag och Ida en riktig mysdag tillsammans! Vi träffades runt tolvtiden och tog bussen till Ikea. Ida ville så gärna dit, och jag tänkte att Ikea, det är ju alltid kul! Jag tänkte ju mest bara kolla, men eventuellt köpa ett tvättställ eftersom hela lägenheten var full med kläder och handdukar igår efter det lilla missödet med torktumlaren...
Så jag tänkte att ja, men det kan jag ju köpa på Ikea, medans jag gick med Ida och "kollade".
Tror ni jag kom hem med ett tvättställ? Nää, inget tvättställ här inte! Ringde pappa som sa att jag kunde få hans och mammas. Dock kom jag ut med ett nytt täcke till sängen, vinglas (så nu girls kan vi dricka vin påriktigt) små tallrickar, galgar och lite smått...

Förresten, nu är det ingeeen som kommer med kakor medmera till mig! Just nu håller jag på att äta upp dom sista chipsen, det funkar inte att ha massa gott i skafferiet när man bor själv, det är ju ingen som säger åt en att sluta äta! Haha!Det känns som att jag ska gå upp 10kg om det fortsätter såhär. Så jag har en mölarvecka nu, och sen blir det inte sånna här onyttigheter på veckorna. Okej, ibland får man väl äta gott på veckorna, men inte som denna veckan! Haha!

 
Fina du! :)


Du är så mysig du! Hade en riktigt trevlig dag med dig!


Kommentarer

"ja det hade jag också och bara för det ska jag komma med maaaassor av kakor till dig ;)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-21 klockan 23:53:53
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback