Glad Påsk!

Hej kära vänner!
Hoppas att ni får en trevlig påskafton!

Igår flyttade jag, johan och mina föräldrar över alla grejer till lägenheten. Det blir så himla fint och bra!!
Dock har jag inte riktigt kommit i ordning, det hinner man inte riktigt på en dag. Men vi hann göra fint i sovrummet, badrummet och påbörjat vardagsrummet och köket.
Jag är så glad att jag fick den här lägenheten! Den är hemtrevlig och ligger perfekt! Jag har en utsikt över balder och sagoslottet, tänk om jag hade vetat det när jag var liten. Jag älskade sagoslottet! :D 
Jag ska lägga upp bilder när allt kommit på plats! :)
Ha det gott sålänge!

/C 



Kommentarer

"Jag ser riktigt mycket fram emot att se sen!

sv: ja, alltså, jag hade velat ha samma färg som ögonvitorna. Jo nu ser jag allt skillnad men inte så mycket som jag vill. Får väl se hur det ser ut om några dagar. Känner dock hur tandköttet blir irriterat nu. Tur att det är tillfälligt. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2010-04-04 klockan 00:35:16
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Åh det är så himla roligt att du fick den!! :D Längtar tills i morgon!! Puss på dig"

Postat av: My
Skrivet 2010-04-04 klockan 20:52:58
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Hej Caroline!

Hoppas att du snart får ditt bredband, så att vi kan följa dig på bloggen. Lycka till imorgon när du skall till IDOL!! Vi saknar dig mycket, men vi är jätteglada över att du har fått det så bra i din fina lägenhet!

Kram Mamma och Pappa"

Postat av: mamma
Skrivet 2010-04-09 klockan 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback