Yves Rochers mineralsmink

Hejsan! =)

Idag har det varit väldig lugnt på jobbet, trots att vi har lanserat en ny sminkserie! Men ja, det är ju för att ingen har fått sin lön. Till helgen däremot, då blir det nog en del att göra! ;)

Eftersom jag redan är helt förälskad i mitt Id. smink så har jag väldigt svårt för att släppa in ett annat mineralpuder i mitt liv. Men jag måste ju liksom prova för att kunna sälja det, vill ju gärna liksom veta hur det blir själv först! =)

Vi har haft lite tävlingar nu på sistone, och det har gjort så att man får hämta ut produkter, för summan pengar man har gjort kundkort! Jag slutade på ca 280kr och för det hämtade jag ut ett solpuder och ett en liten flaska med pärlemoskimmer som man kan använda som ögonskugga bland annat. Väldigt snyggt blir det!
Eftersom jag redan har en foundation, så tänkte jag att det kunde vara kul att testa solpudret. Det är ganska ljust, vilket passar mig. Och väldigt skimrigt, så jag misstänker att det funkar bra som en higlighter...
Jag ska testa produkterna imorgon, då berättar jag hur dom är! =)

Här får ni en bild så länge!



Det ska bli spännande att använde skimret..
Dock ser färgen inte riktigt ut som på bilden!

Kampanjpris just nu!
Solpuder 159,- (ord. 279,-)
Pärlemoskimmer 109,- (ord. 199,-)




Kommentarer

"Jag ska nog också plocka ut ett pärlemoskimmer tror jag! Jag vill ha det som är mörkgrått eller det som är guldbrunt :)"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-22 klockan 22:48:25
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Ja, det är sant, det ska jag nog också göra! Men jag vet inte vilken som är "platt ögonskuggspensel", för de var slut i Sthlm.. Får väl gå in och kolla hos er i helgen :D Jag hoppas att det är den "långa skumapplikatorn", för det är ju skitsvårt att använda en vanlig pensel tycker jag, det bara fäller på kinderna då.. Iaf för mig :/ Men vad dum jag är, jag kan ju kolla det i papprena kom jag på, hahha! Jaja, det löser sig, nu ska jag sluta svamla! God natt! :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-22 klockan 23:30:07
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"Det är bra att du testar grejerna. Då blir det mer trovärdigt när du ska sälja det. :) "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-23 klockan 09:28:07
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"vilket roligt jobb du verkar ha



www.saratilda.blogg.se"

Postat av: saratilda
Skrivet 2009-09-23 klockan 12:05:10
Blogg/hemsida: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback