Sorgligt och konstigt...

Hej.
Det har inte blivit så mycket skrivande här på det senaste, har undvikit att börja skriva. Det här är så himla svårt.

På tre dagar så har min tillvaro förändrats, och det känns väldigt sorgligt och konstigt...
=(

Egentligen så vill jag inte skriva om detta här, men jag känner att jag inte orkar berätta om och om igen för alla.
Jag och Nils har en paus.
Även fast jag på något sett har känt på mig att detta skulle hända, så blev jag så otroligt chockad. Han har liksom funnits i mitt hjärta i snart två år! Och nu befinner vi oss på något slags stadie, där allt känns rörigt och ovisst...
Mitt humör går verkligen upp och ner som en berg och dalbana, det gör ont helt enkelt. Helt plötsligt står man där själv och vet inte hur framtiden ser ut.

Det är tur att jag har så många fina personer i min omgivning! Det hjälper i sånna här svåra stunder!

<3





Kommentarer

"Eftersom detta inte publiceras utan att du läser det först kan jag skriva här utan att Elin stryper mig...Kram på dig. ladda hem en riktigt gråtig film eller ta bara Extrem Home Make Over bjud hem den vän du kan gråta med och kolla på filmerna. sen har du naturligtvis också köpt hem den där snygga hårfärgen så gör något med dig så du hoppar till när du ser din spegelbild, då ser du inte den lessna utan bara den förvånade tjejen. Jag vet att det inte hjälper att säja att det går över men det blir lättare om ett tag... Varm kram och sug ut dina vänner nu, de kan få sitt sedan när de behöver det. publicera inte detta, tack."

Postat av: Elins mamma
Skrivet 2009-09-29 klockan 22:40:27

"Du är den finaste vännen man kan ha så självklart finns jag och alla som bryr sig om dig här för dig! Jag förstår att det känns jätte jobbigt och att allt är som en bergodalbana nu men det kommer att bli bättre! Du får fokusera på alla bra saker i ditt liv och att du snart har en liten gudson att pussa på och ge kärlek!



Jag älskar dig Carro!"

Postat av: My
Skrivet 2009-10-01 klockan 12:48:39
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"Gumman!

jag håller med My till 100%! Du är en av dom finaste jag har träffat och även om vi inte träffats mycket det senaste året så skall du veta att jag finns här! Å nu har du lilla Milo också^^



många pussar och kramar på dig!"

Postat av: Bella
Skrivet 2009-10-03 klockan 21:48:23
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback