1 september

Hejsan!
Tänk att det redan är september! Hur snabbt har inte denna sommaren gått?! Tänk att om tre månader är det jul...(!)
För exakt ett år sedan började jag ju min kortvisit på Göteborgs Universitet! Det känns så jäkla avlägset!
Jag är SÅ GLAD att jag slutade!
Men jag hoppas att du ska trivas bra Johanna! Du kommer att bli en suverän lärare! :)

Detta året har gått så himlans snabbt! Men det visar ju att man trivs bra med sin tillvaro! Jag känner  att jag trivs så jäkla bra på mitt arbete! Det känns jättekul faktiskt! Jag tycker om och fungerar så bra med alla! Det är som att arbeta tillsammans med sina kompisar! Vi är ett himla gott gäng! 
 Synd att Elin farit till Stockholm bara...
Saknar dig! Men hoppas att du har det bra, och att du kan styra upp ett och annat! ;)
Hahahaha jag skrattar fortfarande åt att dom spelar 50 cent i butiken i sthlm!

Förresten! Jag vann min första tävling på jobbet idag!! Jag är ju  en sån vinnarskalle så jag blev jätteglad! :D
Det var en tävling som gick från 1-31 augusti och jag sålde för mest pengar under hela månaden! YEY! :)
Det visar ju att man utvecklas hela tiden, och det känns superbra! :)

Efter produktgenomgången förra veckan känner jag mig väldigt säker när jag ska förklara produkter för kunder. Vilket bidrar till att jag känner mig mer kunnig, och då säljer man mer!
Så nu kan jag det jag pratar om vilket är jättekul! 
 Så snart tänkte jag lite tips och sånt här i bloggen! Vad sägs om det kära vänner? Lite Beutytips är väl alltid kul?  Eller är det bara jag som tycker det? Haha :)

Hoppas ni har haft en trevlig dag!
Kram!


Kommentarer

"ja det vill vi gärna. :) alltid skoj! Ja visst går det fort, fast samtidigt långsamt för det känns som att det var jätelängesen vi tog studenten. "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-01 klockan 21:03:21
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"MEN HERREGUD!? Är det bara 3 månader kvar till jul!? SHIT! xD



Jag är också glad att du slutade på Universitetet! Hade du inte gjort det hade vi antagligen aldrig träffats :)Saknar dig jättemycket sötnos! Vad jag däremot inte saknar är 50cent-skivan, haha!



GRATTIS till tävlingen, roligt för dig! Du är så duktig! :D Beauty-tips låter som en jättebra idé tycker jag! STOR KRAM från Liiiiiiiiidingö!"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-09-01 klockan 22:01:12
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"ja det är himla dumt att det är så. Man fattar inte mycket och då känner man sig så dålig... "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-09-02 klockan 16:20:24
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Grattis igen till att du vann tävlingen! Vad du är duktig =)

Ja visst har det gått fort! Minns i Januari kändes det som en EVIGHET till september och nu är det bara 3 veckor kvar till han ska komma! =) Tänk, på jul har du en gudson! =) hihi"

Postat av: My
Skrivet 2009-09-02 klockan 20:39:15
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback