Shopping och jobb!

Hejsan!
Dagarna har flytit på den här veckan. Igår träffade jag mina fina Sanna och Gabriella över en fika. Så himla mysigt att träffas! Vi borde göra det oftare! Sanna jag kommer med tåget någon dag! :)
På kvällen åkte jag och mötte Jessica, som hade handlat på Ikea. Åh vad jag längtar tills jag och Elin kan åka till Ikea och handla till lägenheten!!

Jag och Elin har nu löst vårat soffproblem! Det är nämligen som så, att ingen av oss har en soffa vi kan ta med. Men så blev det så käckt att Jessicas kompis ska sälja lite möbler nu när hon ska flytta, så vi ska få köpa hennes skinnsoffor.
En 2:a + 3:a för 700(!!) Galet billigt! :D
Så det känns väldigt bra! Sånt flyt! Jag gillárt!

Jag är så jäkla nöjd med dagens inköp!
Sov hos Jessica igår, och hon började jobba 10.30 och jag 12, så jag åkte med henne ner till stan och bestämde mig för att köpa byxor.
Jag gick då in på Zara och fick istället syn på en jättefin svart kappa och en skitsnygg svart kavaj! 
Båda plaggen är så "tidlösa" så jag har gjort en bra investering!
Kan lägga upp bilder någon dag, nu orkar jag inte! :)

Åh imorgon ska jag Sanna och Gabriella åka och hälsa på My och Milo! Jag saknar dom! Så det ska bli så himla mysigt! :D

Nu ska jag gotta mig med nya One tree hill avsnittet!

pussåkram på er kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback