Rolig helg!

Hejsan!
I fredags var jag och Elin och hälsade på i lägenheten och pratade lite mer med hon som hyr ut. Vi är fast beslutna om att vi ska måla om direkt när vi flyttar in. Jag menar, okej att man kanske inte ska vara kräsen, men ett rosa rum, med en KNALLRÖD fondvägg är inte det vackraste jag sett... Det andra sovrummet är väl okej, men tråkigt! Det är vita väggar och en svart fondvägg, ganska boring med andra ord. Men oj vad lägenheten har potential! Den är så himla mysig trots dom fula färgerna! Haha! =)
Efter besöket tog en mycket nervös Carro tåget till Trollhättan. Jag hade nämligen köpt biljetten till tåget innan, men hann inte med det. Så med Idas övertalning om att dom inte brukar kolla så noga på tiderna på biljetten så chansade jag, och visst gick det bra! På kvällen hade jag Ida och Johanna myskväll med Idol och Dr Quinn! Myspys!

I lördags var jag hemma hos My och Emil och gosade med min gudson Milo! Han är det sötaste som finns! Han har helt klart charmat sin gudmor!
Tyvärr tog jag inga kort, men han hade allt växt sedan jag såg honom sist!
På eftermiddagen bar det av till Jessica, där vi först gjorde iordning oss för våran Afterwork!
Vi hade först jobbmöte på Cappuchino (självklart åt jag bakad potatis med räkor YUMMI) sedan åkte vi till Linné och gick till La Sombrita.
Det var verkligen en lyckad kväll med mycket skratt och underbart sällskap! Tack för det tjejer!

puss!















Som sagt detta måste göras om! <3

Kommentarer

"Härligt att se dig ha så trevligt! =) Älskar dig!"

Postat av: My
Skrivet 2009-10-26 klockan 22:43:52
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback