Nu är det slut på veckan det är dags för fredags myyyys!

Så var det fredag igen! Gött!
Och för en gångs skull är jag faktiskt ledig både idag och på lördag! Vilken lyx! Tänk när man gick i skolan, då var det så himla självklart (iallafall för mig) att varje vecka ha en ledig helg. Jag är ioförsig väldigt glad att jag får jobba mycket, för det betyder att det blir en rolig lön!=)

Igår gick Nero förbi utanför jobbet, så jag fick syn på honom och började ropa! Det är så himla roligt när man träffar på lärarna på Ny Musik. Känns overkligt på något sett att det faktiskt snart är två år sedan vi slutade där! Läskigt vad tiden går fort! Hur som helst så sa han att jag får höra av mig när jag har köpt inspelningsgrejer
(JA JAG SKA) så kan jag få lite hjälp. 

Efter en lite halvseg vecka är jag glad att det är helg nu! Jag har två roliga dagar framför mig!
Idag klockan fyra ska jag och Elin åka till våran framtida lägenhet och lämna våra arbetsintyg! Hihi det börjar bli verkligt nu!
Sen lite senare ska jag åka iväg till Trollhättan och ha fredagsmys hos Ida! Det ska bli himla mysigt! 
På lördag är jag ledig och sen blir det Afterwork med tjejerna, det ska bli mycket roligt!  

Ha en trevlig helg!
puss


Kommentarer

"Jag vill också kunna länka youtube. men när jag gör det så går det inte. tror du det är nåt program som jag inte har? Förlåt att jag tjatar på dig om det här hela tiden

"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-10-23 klockan 14:31:14
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"tack:)



Låter som rikigt bra helg! Vi ses i kväll:) puss"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-10-23 klockan 14:40:29
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

"Hejsan gumman! förlåt att jag inte hört av mig! men skall vi ta en fika på Onsdag kanske? puss och kram!"

Postat av: Bella
Skrivet 2009-10-23 klockan 21:55:40
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

"hehe roligt rubrik ;) Ska bli roligt att ses imorgon! Puss på dig!"

Postat av: My
Skrivet 2009-10-23 klockan 22:26:31

"hihihi! vad kul att ni fått lägenhet! vuxenpoång^^ hoppas att ni har en inflyttningsfest. vi kan väll träffas i veckan?"

Postat av: Bella
Skrivet 2009-10-24 klockan 18:27:18
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback