Nu är det officiellt

Nu är det slut mellan mig och Nils.

Jag befinner mig som sagt i en väldigt känslosam berg och dal bana. Men det är väl så det är antar jag...
Det känns väldigt konstigt och sorgligt att avsluta det här förhållandet, men samtidigt så kände vi båda att det var det rätta. Så vi fick faktiskt ett "bra" avslut om man nu kan säga så. Det känns bra att vi fick det där avslutet, så att vi lugnt och sansat kunde skiljas som vänner.
Så livet har sina vändningar ibland, och även fast det känns svårt just nu så tror jag att det kommer bli bättre snart. Men jag måste få vara ledsen nu för att kunna gå vidare. 
Tack alla som har skickat sms/ringt det betyder så mycket att man har bra vänner! Och det har jag verkligen! Tack! <3

Mitt i sorgen av ett avslutat förhållande har livet ändå lyckats vända och ge lycka och glädje! 
Jag har faktiskt gått och blivit gudmor åt världens bästa Milo! =D Det är inte dåligt att få den äran! Jag är så oerhört glad och tacksam! Tänk att jag kommer få vara en del av Milos liv, och ställa upp och ge kloka råd i hela mitt liv! Det är så himla stort!!
Så på lördag morgon den 3 oktober kl 04.08 föddes Milo! Världens bästa unge!

Imorgon ska jag och Lina hälsa på våran gudson och dom stolta föräldrarna My och Emil! Det ska bli jätteroligt! =)

Kärlek till mina fina vänner! <3

Kommentarer

"Vad skönt att ni fick ett bra avslut, då är det så mycket lättare att gå vidare (tror jag)

Vad roligt att ni ska hälsa på. smsade lite med my igår och fick se en bild på den lille parveln. underbar!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-10-05 klockan 08:37:39
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback