Mysig helg

Nu är det redan söndag, jösses vad veckorna går fort!
Helgen har varit bra! Jag åkte till Jessica i fredags och sov där både fredag och lördag. Det är så mysigt att vara med kompisar och sitta och prata och äta gott och skratta!
Haha,  Jessica har två små kattungar, och jag har märkt att jag verkligen har blivit en hundmänniska. Innan älskade jag katter! Min syster hade en katt, som i princip var som min katt. Tigger hette han och var jättesöt! Han var som en liten bebis och låg och snuttade på sin egen svans. 
 
Nu är jag nästan är lite rädd för katter! Haha! Inte rädd, men jag litar inte på dom. Haha =) 
I vilket fall som helst så var dom jättesöta! =) Men jag föredrar hundar! ;) 
 

Det har varit en väldigt bra vecka! Jag har varit på Joshuas konsert, haft en soft arbetsvecka, fått en lägenhet (!!) hälsat på My, och haft en mysig helg hos Jessica!
Herregud vilken rolig vecka jag har haft! =)




Jessica sötnosen! Vi gjorde tacos igår, Smarrigt! =)


Kommentarer

"det låter perfekt carro!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-10-19 klockan 11:13:48
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Jag hade super mysigt med dig också! Fin bild du fick till;) haha"

Postat av: Jessica
Skrivet 2009-10-19 klockan 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback