Efter regn kommer solsken!

JAG OCH ELIN HAR FÅTT EN LÄGENHET!!! =D

Jag är så himla glad!! =D=D

I fredags var jag och mamma på visning (Elin kunde inte följa med för hon var i Värmland).
Så fort jag kom in i lägenheten kände jag att det var en lägenhet jag tyckte om! Den var väldigt ljus, ganska högt till tak och med en väldigt bra planlösning!
Det är en 3½: a som ligger i ett mysigt område som tydligen är väldigt lugnt och bra!
Det tar 1-2 minuter att gå till spårvagnen, och en mataffär ligger nära! LYX!
Dessutom är det ett vitt kontrakt, och det är jättebra tycker jag!

Det kändes så himla bra efter visningen, för hon som vi hyr av var jättetrevlig och man märkte att hon tyckte att jag var det också! Så på samma kväll kom hon med beskedet att vi fick den! Jag blev så jäkla glad! =D

Jag ska bli vuxen och flytta hemifrån! Det känns väldigt bra faktiskt. Det ska bli roligt att få starta ett nytt stadie i livet liksom, jag tror det blir nyttigt för mig! =)

Det kommer bli så jäkla roligt att bo ihop med Elin! Jag ser verkligen fram emot det! =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback