Torsdag

Hejsan!
Idag fick jag mig en liten sovmorgon, sov som en stock hela natten och vaknade vid tio. Jag och mamma var båda lediga idag, så vi gick på en långpromenad på 9 km med våra fyra hundar! Det var riktigt skönt att komma ut och röra på sig, det borde jag verkligen göra oftare! Ska försöka att ta mig ut och springa en runda nästa vecka när jag är ledig. Jag brukade ju vara jävligt grym att just springa, oj vad vältränad och snabb jag var!
Därför känns det jobbigt nu när musklerna bara har blivit slappa! Så det är dags att väcka dom till liv lite granna! ;)

Jag har ju även blivit erbjuden att börja spela handboll med Bjurslätt! Men jag vet inte riktigt om jag kommer göra det, har ju inte spelat på typ 5 år! Sen var Bjurslätt så JÄVLA bra när jag spelade handboll. Vi förlorade jämt! Så jag kanske får lite prestationsångset! Haha!
Men nu är det tydligen bara några som spelar för skojsskull, så man kanske borde börja lira lite igen!
Hm, jag får se hur jag ska göra! :)

Idag fikade jag med Johanna! Det blev Cappucino och bakad potatis som vanligt! ;)
Sen gick vi en sväng på stan och letade 80-tals kläder! Nu har jag outfit klar till underdelen av kroppen, dvs. Leggins, benvärmare och skor.  Nu saknas bara kläder till överkroppen! :)

Åh vad jag längtar till festen!!

puss
'
Från våran 80-tals konsert!

Kommentarer

"så himla kul ska de bli, de spritter i hela kroppen på mej!!! =D"

Postat av: jessica
Skrivet 2009-11-14 klockan 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback