Pepp!

Hejsan!
Idag hade jag ingen bra morgon! För det första vaknade jag 6.15, hujedamej! Så höll jag på att somna på tåget, sen reegnade det! Sen så gick det inget bra på jobbet, tappade massa grejer och stressade över kampanjen. Sen så var första kunden en surkärring! 

Men så kan det vara! Som tur var blev dagen mycket bättre! Evelina kom förbi butiken idag, och det var väldigt roligt!
På min rast köpte jag även nya skor, och det gjorde mig på gott humör! :) Jag har köpt mina första "höga" skor. Har alltid dragit mig för att köpa skor med klack, för kan inte gå i det, eller jag har ju aldrig prövat. Men dessa hade ganska bred klack och jag kunde gå i dom! :)
Dom blir perfekta till 80-tals festen!
Det ska bli så jääkla roligt! Jag ser verkligen fram emot det jättemycket! Ni som känner mig, vet att går in till 100% när jag ska klä ut mig! Jag menar tänk bara när jag gjorde bailando.. Köpte en jäkla peruk för en låts skull...haha! =)
Intresset har faktiskt funnits i hela livet!
När jag var hos farmor och farfar när jag var liten brukade jag alltid ta på mig ALLA farmors halsband och klä ut mig, sedan visade jag upp det för alla! Haha! :)

Så som sagt! Jag och Elin är så jäkla pepp för festen! Vi har börjat med våra outfits och det kommer att bli grymt! Åh jag längtar!! :D

En annan rolig grej är att jag ska bleka mina tänder imorgon! :D
Weii!
Kommer med före och efter bilder! ;)
puss!





Kommentarer

"WOHOO! PEPP, PEPP, PEPP! :D"

Postat av: Elin
Skrivet 2009-11-02 klockan 22:30:50
Blogg/hemsida: http://beatcontrol.blogg.se/

"schnyggt. :) ååh vad roligt att du ska bleka tänderna! Det här ser vi fram emot att se!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-11-03 klockan 08:41:43
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Snygga skor!!"

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-11-03 klockan 21:12:16
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback