Helgen!

För det första så vill jag säga Grattis på Farsdag till min kära Pappa! <3


Min fina pappa! Jag älskar dig! <3


Söndag igen, för min del känns det som lördag! Tror det beror på att jag gick upp tidigt igår och jobbade. Idag vaknade jag kvart över elva, så länge har jag inte sovit på väldigt länge! Skönt!
Snart kommer min syster, hennes sambo och barnen. Det ska bli roligt!

Igår hälsade jag på My och Milo! Jag har tydligen en sövande effekt på Milo. Nästan alla gånger jag har hållt honom har han somnat.. haha =) Han är så himla fin! 
Vi hade en mysig kväll! Åt tacos och kollade på körslaget.
Sedan bar det av hemmåt!
När jag kom hem hade vi besök av en familj som vi har umgåtts med sen jag var liten. Vi kollade på en film från när vi var i Frankrike. Det roligaste var när jag, Linnea och Sven sjöng Karlsson på taket låten.

Vi: "Karlsson Karlsson världens bästa Karlsson, Karlsson Karlsson världens bästa Karlsson..."
Linnea och Sven: Karlsson karlsson världens bästa karlsson (upprepande)
Jag surt: Hallåååå man sjunger inte bara Karlsson Karlsson världens bästa karlsson, man sjunger vaaackra snälla lagom tjocka karlssson!
Haha, jag började vara perfektionist när det gäller musik redan som 5 åring! :D
Appropå musik, så hittade jag ett videoband från våra engelska pjäser i tvåan på gymnasiet! Så jävla roligt!! Kollade även på 90-talskonserten! Nostalgi! <3


Och appropå musik igen!

Erik var så jääävla grym på idol! Min favoritlåt gjorde han kanon bra!! 

 

RYSNINGAR!!!!

Kommentarer

"tack så mycket, då blir det nog mörkare slingor:) Jag håller med om att Eriks låt var helt fantastiskt bra! Jag tycker absolut att vi ska ses någon dag. Hur ser din vecka ut? "

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-11-09 klockan 15:01:27
Blogg/hemsida: http://johannasbloggblogg.blogg.se/

"men alvarligt! calle var mycket bättre än erik! erik väljer för höga tonarter och tar sura toner på väg upp till topparna! det måste du väll höra? men han är sjukt bra! det säger jag inte om....men förväntade mig mer av honnom i denna låten."

Postat av: bella
Skrivet 2009-11-09 klockan 18:35:30
Blogg/hemsida: http://bellasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback