Room makeover!

Först vill jag tacka Elin  som har gjort ett himla bra jobb med min blogg! Jag är jättenöjd med resultatet!!
TACK! :D

Som sagt.  Igår efter jobbet var jag och pappa på IKEA och köpte den sängen som jag valde ut för en vecka sedan. Egentligen skulle jag köpt den tidigare, men den tog slut på IKEA i Bäckebol, tydligen så hade den utgått! Bra att dom informerade om det när jag var där liksom... Men som tur var så kom den in på IKEA i Kållered så då åkte vi dit istället! Och det var nog meningen att jag inte skulle köpa den förra veckan, för här i Kållered fick jag sängen billigare! Så allt löste sig himla käckt. 
Jag köpte även två kuddar och ett väldigt gosigt täcke, men det var dumt att jag inte köpte två! Tänkte först att jag kunde spara mitt gamla täcke sålänge och köpa ett till en annan gång. Men mitt gamla täcke är inte alls så gosigt så det förstör helheten lite.. Haha! Man gör sådana dumma misstag ibland bara för att man tänker på att spara pengar. Nä jag ska åka till IKEA snart och inhandla ett till gosigt täcke! :)

Så nu har alltså min dåliga 90 säng bytts ut mot en härlig 160 säng! Och mitt rum har genomgått en fantastisk förändring! Rummet har blivit så fint! Det är inte klokt vad annorlunda det ser ut nu. Det är så fint som ett hotellrum!
Jag är verkligen SUPERNÖJD med resultatet!

Före bilder


Hejdå 90 säng! =)


Stök i tv hyllan! Den har jag inte kvar nu.

Efter


Jag är SUPERNÖJD!


Max också! Haha :)


Kommentarer

"Åh himlars vad fint det blev!!! :D (Shit nu haglar det huuuur mycket som helst ute!!) Det täcket är så med fint, de var vi med=) passar jätte bra i ditt rum=) Vad roligt med en makeover! Hoppas du sover som en prinsessa nu! =)"

Postat av: My
Skrivet 2009-05-09 klockan 12:52:28
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

"härligt! det är så underbart med breda sängar!"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-05-10 klockan 14:24:35
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback