Music all in my head

Godkväll!
Idag har jag jobbat från 10.30-19.30 och dagen har faktiskt gått riktigt fort! Det var kampanjbyte idag, och det känns som om jag har stått och letat efter rätt prislappar hela dagen! Blev helt klar med dom typ en halvtimma innan vi stängde! Haha! Det kommer ju liksom kunder emellan och avbryter.
Men men en kul dag på jobbet ändå! Nakita var tillbaka idag efter sin utomlandsresa så det var väldigt roligt att träffa henne igen!  Hon var solbränd!! Det vill jag med vara! Men med mitt pigment får jag väl kämpa på med BUS produkter. Köpte en BUS-sprayflaska på jobbet förra helgen, men jag har inte haft tid att testa den än. Men självklart kommer jag med en liten utvärdeering på produkten när jag testat den! :)

Ikväll ska jag även testa en bodylotion från jobbet som ska vara väldigt bra för torr hy. Mina ben är så jäkla torra, så det ska bli intressant och se om det hjälper! :) Förhoppningsvis gör det ju det, våra produkter brukar ju vara bra! :)

Ikväll har jag även börjat lite smått med en text till min senaste låt. Jag brukar ofta få skrivkramp just med texter! Att göra musik är inga problem. Jag väntar på att min bror ska skicka över Hypersonic till mig så att jag kan börja spela in på cubase! Jag känner att jag har så många bra låtideer!! :D Och att det kan bli hur bra som helst bara jag sätter igång att spela in.

Jag måste göra ett youtubekonto tror jag.. Annars går det väl inte att lägga upp någon musik/video?
Haha! :) Fasen att man inte är mer teknisk av sig!

Godnatt!

/Carro

Kommentarer

"ok när kan du annars då? vet du, jag kanske slår en pling i morgon? "

Postat av: Ida
Skrivet 2009-05-12 klockan 01:37:46
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback