Hej Carro & hennes läsare!

Jag håller på att fixa iordning Carros design och har därför hennes lösenord till bloggen, så jag tänkte smyga in ett inlägg här, moahaha!

Först vill jag bara säga GRATTIS till Carro och Nils på ettårsdagen :) Jag som skriver heter Elin och jobbar på Yves Rocher tillsammans med Carro. Vi har bara känt varandra i snart tre månader men jag måste säga att det känns som längre! Jag trivs så bra i hennes sällskap och hon är så rolig! :D Hoppas ni där ute vet om att ni har en väldigt fin kompis i Carro. :)

Sedan tänkte jag bara ta tillfället i akt och uppmana er alla att ta vara på småsakerna i livet, som man tyvärr alltför ofta tar för givet(rimmet var inte med flit, haha). Berätta för de du tycker om att du verkligen uppskattar dem och lev i nuet!

Hoppas att det gick bra med Carros sängköp idag och att både du, Carro, och ni läsare gillar bloggdesignen!
Ha en underbar dag!
Kram från Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback