Det närmar sig maskerad...

På lördag fyller Sanna Banana 20 år! Då ska man på Sago maskerad! Det ska bli väldigt roligt! :) Men nu såhär tre dagar innan maskeraden har jag börjat att få svårt att bestämma mig för vad jag ska vara!
Förra året när Sanna hade maskerad (då med film/tv tema) var jag Peyton från One tree hill. Det var ganska lätt, hittade en bild som jag utgick ifrån och så lockade jag bara håret lite mer för att få lite Peyton style.
Jag kom trea tror jag på prisutdelningen så jag var ganska lik! =) 

   


Ida och Jag som Haley och Peyton!

Detta året är det som sagt Sago tema. Och jag bestämde mig för att vara Madicken ganska snabbt, eftersom det lär bli ganska enkelt att fixa. Jag har en perfekt klänning som är lite gammaldags, och så ska jag väl fixa lite med håret.
Men jag skulle behöva ett vitt förkläde, för då hade det sett mer ut som Madicken, med klänningen ser jag ganska "vanlig" ut.

I början tänkte jag bara på att  vara en person från en saga, men man kan ju vara en sagolik figur, typ häxa, älva, ängel... Så nu kanske jag har bytt spår lite.

My vi får åka till Buttericks och se om vi hittar något kul, annars så ska jag vara Madicken!

Kommentarer

"vart då någonstans? för det finns inte på piratebay i alla fall. ja jag måste börja jobba på min kostym också nu. har hittat en grön kjol som jag tänkte göra om till ett par shorts. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-05-21 klockan 11:49:13
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Åh vad kul med maskerad!!!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-05-23 klockan 01:40:02
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback