Trött Carro

Hejsan!
Idag var jag tillbaka på jobbet igen, efter min lediga softis dag. Jag jobbade 12-19.30, det var faktiskt en relativt lugn dag, men ändå känner jag mig väldigt trött! Tror jag la mig lite för sent igår, för det kändes som om jag hade grus i ögonen när jag vaknade i morse. Så jag snoozade ett tag innan jag gick upp. -Som vanligt! =)
Men hallå varför har det kommit snö- IGEN? Det var ju jättefint väder igår, och kändes verkligen som om våren var påväg, och så kommer man hem till värsta vinterlandet ikväll. Kan det inte bara bli lite varmare så man kan stänga in vinterjackan för den här gången? Det röstar jag på!
Dessutom har jag bara använt min skinnjacka en gång, och vill gärna använda den mer, men är så lättfrusen! Men i april då tänker jag fan inte ha vinterjacka!!

Idag köpte jag en rosa klänning och ett par jeansleggins på Gina Tricot ! =) Det blev riktigt fint tillsammans faktiskt! Det kändes vårigt (säger man så?) och fint! Jag är en riktigt shopaholic. Då är det heller inte helt ekonomiskt att jobba mitt i stan omringad av alla affärer! Haha! Men man måste faktiskt få unna sig lite fina saker ibland! =) Nu förstår jag inte hur jag kunde överleva på bara studiebidraget i gymnasiet.. Det är så skönt att ha lite extra pengar nu som man kan ha roligt för! Men från och med nästa lön ska jag börja spara lite i månaden, det är bra att ha till sommaren om man ska resa eller något. Och jag vill verkligen åka till något varmt land i sommar eller till hösten! 

Så nu är det alltså redan torsdag kväll, och helgen börjar närma sig! Det innebär iofs inte att jag är helt ledig, men jag får träffa min Nils, så jag längtar tills imorgon! =)

Ha en trevlig kväll!
/Carro


Kommentarer

"jag instämmer om snön. när jag sklle köra hem igår kväll efter jobbet trodde jag inte att jag skulle överleva. det var typ snöstorm :("

Postat av: Ida
Skrivet 2009-03-13 klockan 12:23:27
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Ja det här med snön blir man ju ledsen på. Just när solen började titta fram så ska det bli snöstorm typ. Mars är en konstig månad. Ena dagen sitter man och solar och andra så får man skotta snö! "

Postat av: My
Skrivet 2009-03-13 klockan 19:28:37
Blogg/hemsida: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback