Snö igen?

Jaha vad var snö bra för igen då? =( Blev ju helt bländad av alla snö imorse när jag drog upp persiennerna.. ! Hoppas våren och solen återkommer snarast!!!
Idag är jag ledig från jobbet, så sitter här hemma och tar det mest lugnt efter gårdagens stress.
Men ska ta mig in till stan sedan och träffa Moa vid halv tre. Vi ska fika! =)
Det är på tiden att vi ses, vi har inte setts sen i januari typ! Så det ska bli roligt!
Sen ska jag möta upp Nils efter hans jobb och så ska vi åka hem till mig! Han måste ju träffa lilla Stella innan hon blir för stor!  Så middag och mys hemma hos mig idag är planerat! =)
Sen ikväll så är det ju Let's Dance final! =) Vet inte vem jag hejar på riktigt... Laila är ju grym så hon förtjänar att vinna, Men Magnus har ju kämpat på i alla veckor och utvecklats.. Hm...  Det blir spännande att se!

Ha en fin dag allihop!
/Carro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback