Slappardag!

Idag när jag vaknade vid tio var jag verkligen svin trött! Men kände att det var lika bra att gå upp, för annars kan jag inte somna i tid i kväll.. Fick lite mer sovmorgon än vanligt iaf! =)
Jag känner mig så otroligt seg i kroppen idag, jag vet inte om det är någon förkylning som sakta kommer över mig, eller så måste jag helt enkelt börja röra på mig mer! Jag måste verkligen börja bli duktigare med träningen på Friskis&Svettis! Behöver träna upp min rygg, och överhuvudtaget få mer muskler. Jag har ju dessutom årskort på friskis, som dock inte har blivit sådär jätteanvänt (igen!!) Haha, två gånger har jag gjort detta misstag att skaffa årskort, när jag själv vet med mig att jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt! Om man går med någon kompis är det väl okej, man behöver någon som pushar. När jag var en vältränad handbollstjej så var det ju tränarna som skötte pushningen. Då var det dom som bestämde hur många situps/armhävningar man skulle göra, och det var dom som sa hur många kilometer man skulle springa. Och då gjorde man det helt enkelt bara!  Nu är det är ju ingen på gymmet som säger till mig att jag måste springa en halvmil, det måste jag vara envis nog att göra själv.. och SÅÅÅ roligt är det inte att springa på ett löpband..!
Självklart kan man ju gå ut och springa också, men hur kul är det? Jag är nog för lat för mitt eget bästa, haha! Det bästa är nog att träna lite innan jobbet, för då blir man ju pigg, så det ska jag prova på. För det är inte så lockande att gå och träna när man slutar typ sju, då vill jag bara hem.
Nä för mitt eget bästa så ska jag faktiskt försöka att bättra på träningen! Man blir ju så mycket piggare och orkar med mycket mer, koncentrationen blir bättre, och dessutom blir ju kroppen snyggare! Så nästa vecka får jag börja ta tag i det!

Förrutom att fundera över det här med träningen har jag i stort sätt bara tagit det lugnt idag! Kollade först på Oprah, och sedan på Rachel Ray som hade en väldigt lillgammal gäst, hon var typ 10 år och åkte världen runt och gjorde naturprogram med sina föräldrar. Sedan kollade jag lite på Ellen DeGeneres, som är min favorit talkshow! Hon är ju så rolig! =)

Annars så har jag suttit framför datorn, och kollat vilka bilder som jag ska ha på bloggen. Michelle var så snäll och erbjöd sig att göra om bloggen så den blir finare! =D Så nu måste jag hitta vilka bilder och bestämma färg å så.. Väldigt svårt! Men jag får fundera lite och kika runt så jag får lite inspiration.

På tal om inspiration, jag MÅSTE verkligen köpa mig ett inspelningsprogram snart! Typ cubase eller något. För  jag har börjat på flera bra låtar! Och det vore synd om mina bra låtar inte blir hörda! ;)  
Oj nu blev detta inlägget väldigt långt! Ida nu kan du inte klaga på att jag inte uppdaterat! Haha! =)
Nu ska jag kolla Gossip Girl som jag missade i söndags!

Ha det såbra, kanske skriver lite senare!
/Carro



Snart så! =)

Kommentarer

"Jag vet precis vad du menar, det där med att träna är så himla tråkigt när man är själv, men du och jag borde träna någon dag, jag har ju också gymkort på F&S så hey ho! :)



Och ja, skaffa Cubase! Det finns ju alltid att ladda ner på Piratebay, vettu! Passa på nu innan dom nya lagarna träder i kraft i april!



Puss!"

Postat av: Michelle
Skrivet 2009-03-11 klockan 21:00:58
Blogg/hemsida: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback