Ledig från jobbet

Hej!
Veckan började ju väldigt slappt för min del. Jag jobbade igår och ledig idag! Väldigt härligt faktiskt!
Så vad har jag gjord än så länge denna dag? Ja det är inte så mycket. Har unnat mig en lång frukost!
Jag skulle ju egentligen gått upp tidigt idag, så att jag kan gå och lägga mig lite tidigare ikväll. Ska nämligen öppna butiken imorgon så då blir det till att gå upp lite tidigare.
Så idag ska jag åka till Nils och sova där. Det ska bli mysigt! =)  Vi  hann ju knappt att ses något innan jag blev sjuk!
Men jag ska åka hem imorgon efter jobbet, för imorgon kommer Stella! =) Och det vill jag ju inte missa!
Dessutom är det ju Våffeldagen! Och jag tänker minsann äta våfflor imorgon! Det är ju så himla gott!!

I högstadiet hade vi ett rastrum där man kunde spela spel och sitta i sofforna och vara sådär allmänt högstadiecoola ni vet.. Och där kunde man köpa våfflor varje onsdag! Det var jäkla gott! Inte så nyttigt, men vem bryrs sig! =)
Men nu har jag inte ätit våfflor sen förra året, så det ser jag fram emot! =)

Ha en trevlig dag!
/Carro

Kommentarer

"Då började din och min vecka likadant faktiskt. :) ska jobba i morgon också men har bestämt mig för att ha en riktig myshelg den här helgen! ååh vad roligt att den lille vovven kommer. det ska bli roligt att träffa henne. :)"

Postat av: Ida
Skrivet 2009-03-24 klockan 15:34:43
Blogg/hemsida: http://kongens.blogg.se/

"Hejsan söt. Har ni skaffat en hund till, det har nästan blivit en drog:P. Hoppas jag får träffa henne någon gång innan hon blir stor. Ja! Vofflor! Det ska jag också äta, min farfar fyller år imorn så det hör ihop med hans kalaset:) mums. "

Postat av: Johanna
Skrivet 2009-03-24 klockan 21:29:10

"Hehe ja en hund till! Ja du får gärna komma och hälsa på! =) "

Postat av: Carro
Skrivet 2009-03-25 klockan 23:02:28
Blogg/hemsida: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback