Jobb och fika!

 Det var faktiskt inte alls så jobbigt att börja klockan 9 imorse, för det var ju alldeles klarblå himmel och solsken! Då blir man piggare! =) Hoppas att detta fina vårvädret är här för att stanna!
Det var dessutom nästan roligt att svabba golvet imorse, haha!  Jag lyssnade på Into the wild soundtracket! Som sagt, väldigt bra! Kolla in Eddie Vedder! 
 När jag hade lunchrast så var jag inne på väsk/plånbok/accesoar affären Accent. Jag hittade en jäääättefin Björn Borg plånbok! Den ska jag ha!! Som sagt, väskor och plånböcker är något jag tycker om! det är nog inte såbra egentligen att Accent ligger typ 20m ifrån mitt jobb... Men jag får ju 10% rabatt i femmans affärer iaf, det är alltid något.

Efter min långa arbetsdag mötte jag upp My Kimia och Lina för en fika på Fröken Ohlsson. Vi har bestämt oss för att typ sluta gå dit, för man blir nästan aldrig nöjd när man är där, fast ändå går vi oftast dit.. haha! Men det är så dyrt och inte så gott som det borde vara för priset.. Det enda som är riktigt gott är kladdkakan! Jag provade halloncheesecake idag, men den smakade typ gröt/ ris a'la malta! Weird.. Nä kladdkaka är det säkraste kortet!
Det blev ingen lång fika för jag skulle hem till mig på kvällen, och tågen går ju bara en gång i timmen. Men fick en liten pratstund med tjejerna iaf! =)

Nu ska jag gå och lägga mig är väldigt trött!
Om en vecka kommer bebisvovven! =D

Godnatt!
/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback